tag:blogger.com,1999:blog-4352156571005827362.post2634993497579347467..comments2023-10-31T13:40:52.900+02:00Comments on Critical Error: Candy Blue - ΜαΣ τΑ πΑν Κι ΆλΛοΙangeliki marinouhttp://www.blogger.com/profile/08196747150461015454noreply@blogger.comBlogger12125tag:blogger.com,1999:blog-4352156571005827362.post-4085214099591138922007-04-25T16:32:00.000+03:002007-04-25T16:32:00.000+03:00κανένα πρόβλημα.Πλάκα έχετε έτσι κι αλλιώς:)κανένα πρόβλημα.<BR/>Πλάκα έχετε έτσι κι αλλιώς<BR/><BR/>:)candybluehttps://www.blogger.com/profile/05363627063458977856noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4352156571005827362.post-70794251597927232572007-04-25T16:12:00.000+03:002007-04-25T16:12:00.000+03:00Candy, λέω να διαλέξω 10. Μετά να σoy τις πω, και ...Candy, <BR/>λέω να διαλέξω 10. Μετά να σoy τις πω, και να διαλέξεις μια απ' αυτές να στείλεις εσύ στους κριτές μας. Πάει;<BR/>:)<BR/><BR/>μουτς<BR/><BR/><BR/>ΦάιτΜπακ,<BR/>το παράδειγμα με τον Αρονόφκσι με βοήθησε να καταλάβω. Εχεις δίκιο, το παραδέχομαι (φτου ρε γμτ).<BR/> <BR/>:}Mantalena Parianoshttps://www.blogger.com/profile/04611105948484596813noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4352156571005827362.post-29882025725091308272007-04-23T23:52:00.000+03:002007-04-23T23:52:00.000+03:00Fight back, σκοπός επίδειξης γνώσεων δεν υπήρξε εκ...Fight back, σκοπός επίδειξης γνώσεων δεν υπήρξε εκ μέρους της CandyBlue. Υπήρχε σαφώς σκοπιμότητα στην ύπαρξη των τσιτάτων, άλλωστε ο τίτλος "μας τα παν κι άλλοι" ήταν σαφής, απλά τα τσιτάτα δεν εξυπηρέτησαν το σκοπό εφ'ω ετάχθησαν.<BR/><BR/>Και διαφωνώ, Μανταλένα, στο ό,τι έπρεπε να διαλέξει άλλο κείμενο, βασικά εδώ δεν είναι (νομίζω) τάλεντ σόου για να εκθέσει κανείς το καλύτερο κείμενό του, αλλά χώρος πειραματισμού. Βασικά αποτελεί μεγάλη πίεση για κάποιον να ακολουθεί την πεπατημένη και να γράφει αυτά που θέλουν οι άλλοι να διαβάσουν, αντί να εκφράζεται όπως το θέλει η καρδιά του. Καλά έκανε και το διάλεξε, τώρα τί εντύπωση έμεινε στον καθένα, είναι άλλο θέμα.<BR/><BR/>CandyBlue προσπαθώ να σκεφτώ κάποιον τρόπο που ίσως αποδιδόταν καλύτερα το νόημα. Αν παρέλειπες ίσως τις πηγές (ο Ευριπίδης, οι Τρύπες κλπ); Αν έβαζες απλά τα τσιτάτα σε ιταλάκια, υποδεικνύοντας ότι ήταν όντως δάνεια; Νομίζω ότι η υπερβολική ευσυνειδησία σου σε σχέση με τη λογοκλοπή σε "χαντάκωσε", παραθέτοντας με επιμέλεια ΟΛΕΣ τις πηγές! (που θα μπορούσες στην τελική να τις βάλεις μαζεμένες στο τέλος σε παραπομπή).<BR/><BR/>Μια ιδέα είπα τώρα.angeliki marinouhttps://www.blogger.com/profile/08196747150461015454noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4352156571005827362.post-42796859776611905622007-04-23T20:12:00.000+03:002007-04-23T20:12:00.000+03:00mantalenaσα να σε ρωταει καποιος την αποψη σου για...mantalena<BR/><BR/>σα να σε ρωταει καποιος την αποψη σου για την ταινια fountain του αρονοφσκι<BR/>και να του λες "δες καλυτερα το ρεκβιεμ για ενα ονειρο"<BR/><BR/>οντως ειναι καλυτερη ταινια και μπορει να ειναι και πολυ καλη συμβουλη, αλλα δεν απαντας στην ερωτησηFight Backhttps://www.blogger.com/profile/14773745946059719117noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4352156571005827362.post-10359335463748080622007-04-23T19:13:00.000+03:002007-04-23T19:13:00.000+03:00Ωραια μανταλένα μουΔιάλεξε εσύ 10Ετσι για να δω κα...Ωραια μανταλένα μου<BR/>Διάλεξε εσύ 10<BR/><BR/>Ετσι για να δω και γω τι εννοεις.candybluehttps://www.blogger.com/profile/05363627063458977856noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4352156571005827362.post-72961686092747534732007-04-23T18:29:00.000+03:002007-04-23T18:29:00.000+03:00ίσως θα πρέπει να αφήσεις άλλους που σε αγαπούν = ...ίσως θα πρέπει να αφήσεις άλλους που σε αγαπούν = <BR/><BR/>εννοώ, που αγαπούν τη γραφή σουMantalena Parianoshttps://www.blogger.com/profile/04611105948484596813noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4352156571005827362.post-87923061080818565212007-04-23T18:27:00.000+03:002007-04-23T18:27:00.000+03:00ΦΑΙΤ ΜΠΑΚ >>"ΕΠΙΛΟΓΗ ηταν να μας πει ΑΥΤη την ιστο...ΦΑΙΤ ΜΠΑΚ >><BR/><BR/><EM>"ΕΠΙΛΟΓΗ ηταν να μας πει ΑΥΤη την ιστορια, μ'αυτο το concept, δε μπορουμε να λεμε "α οχι, πες μας την αλλη που τη λες πιο καλα"</EM><BR/><BR/>-Και γιατί όχι, παρακαλώ; <BR/>:)<BR/>σοβαρά δηλαδή<BR/><BR/><BR/>Κάντυ μΠλου >><BR/><BR/>Μη μας τα γυρίζεις τώρα στα προφανή! ("Σε κάποιους ταιριάζει σε κάποιους άλλους όχι", "άλλη φορά θα το κοιτάξω περισσότερο")<BR/>Σημασία έχει ότι έστειλες αυτό και όχι ας πούμε κάποιο άλλο. Κι εμένα αλήθεια με προβληματίζει και θα στο ρωτούσα φιλικά:<BR/>αν επρόκειτο να μαζέψεις κάποια κείμενά σου με σκοπό να τα εκδώσεις, ΑΥΤΟ θα διάλεγες; Γιατί αν ναι, ίσως θα πρέπει να αφήσεις άλλους που σε αγαπούν, να διαλέξουν από τα κείμενα σου! Γράφεις πολύ καλύτερα από αυτό πιστεύω - τόσο σε επίπεδο αφηγησης και μυθοπλασίας, όσο και περιγραφών.<BR/>Μα, όχι πες!Mantalena Parianoshttps://www.blogger.com/profile/04611105948484596813noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4352156571005827362.post-23413505025305262942007-04-23T17:42:00.000+03:002007-04-23T17:42:00.000+03:00καλησπέρα παιδιά...Η αλήθεια είναι οτι δεν ήξερα π...καλησπέρα παιδιά...Η αλήθεια είναι οτι δεν ήξερα ποιο κείμενο να πρωτοδιαλέξω και διάλεξα αυτό<BR/>ίσως επειδή το έχω ταυτίσει με έναν έρωτα ανολοκλήρωτο<BR/>με έναν έρωτα που δανειζόταν φράσεις άλλων για να διεκπεραιωθεί<BR/><BR/>Αυτή είναι η ιστορία μου<BR/>Σε κάποιους ταιριάζει σε κάποιους άλλους όχι<BR/>Δεκτό και απόλυτα κατανοητό<BR/><BR/>Εγώ για να πω τη γνώμη μου την βρίσκω μπουκωμένη<BR/>Κι έτσι έπρεπε να είναι<BR/>Γιατί αυτό που έζησα έτσι μου παρουσιάστηκε<BR/><BR/>ευχαριστώ για τον χρόνο σας και την άλλη φορά θα το κοιτάξω περισσότεροcandybluehttps://www.blogger.com/profile/05363627063458977856noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4352156571005827362.post-45171316865769041682007-04-23T17:33:00.000+03:002007-04-23T17:33:00.000+03:00διαφωνω με τη ρεντον σε ενα σημειο.οκ στο οτι απετ...διαφωνω με τη ρεντον σε ενα σημειο.<BR/>οκ στο οτι απετυχε ενδεχομενως η προσπαθεια.<BR/>αλλα δε συμφωνω στο οτι δε θα πρεπε να υπαρχουν καθολου.<BR/>προφανως ηταν επιλογη, και δε νομιζω ουτε στο ελαχιστο οτι σκοπος ηταν να μας επιδειξει γνωσεις, γιατι ειναι αυτονοητο οτι μερικα quotes δεν αποδεικνυουν γνωση.<BR/><BR/>ΕΠΙΛΟΓΗ ηταν να μας πει ΑΥΤη την ιστορια, μ'αυτο το concept, δε μπορουμε να λεμε "α οχι, πες μας την αλλη που τη λες πιο καλα"<BR/><BR/>αυτο που ελεγα πριν, εχεις δικιο μανταλενα, ηταν λιγο ασαφες, ειναι οτι καταλαβαινω τη λογικη του κειμενου, απλως θα προτιμουσα η ιστορια να κατεληγε αλλιως. αν δεχτουμε οτι ολοι πριν απο μας παραδεχτηκαν οτι ολα ειναι ματαια, δεν εχει καποια ουσια να αποδεχτουμε το ματαιο, παρα να το απολαυσουμεFight Backhttps://www.blogger.com/profile/14773745946059719117noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4352156571005827362.post-59150095405438432532007-04-23T17:02:00.000+03:002007-04-23T17:02:00.000+03:00Έχουμε διαβάσει πολυ σπουδαία κείμενα στο blog σου...Έχουμε διαβάσει πολυ σπουδαία κείμενα στο blog σου Καντυμπλούδι, θα συμφωνήσω με τη Ρέντον - τον Φάιτμπακ απλώς και πάλι δεν τον κατάλαβα! :Ρ<BR/><BR/>Γιατί τόσα δάνεια στο φινάλε; (όπως καταλαβαίνεις έχω ενστάσεις a priori). Ποιος είναι ο Σεφέρης και ο Σέξπηρ μπροστά σου δηλαδή;<BR/>:]Mantalena Parianoshttps://www.blogger.com/profile/04611105948484596813noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4352156571005827362.post-90265194178951144642007-04-23T15:40:00.000+03:002007-04-23T15:40:00.000+03:00Υπάρχουν κείμενα που τα διαβάζεις και σου μένει το...Υπάρχουν κείμενα που τα διαβάζεις και σου μένει το νόημα, υπάρχουν άλλα που τα διαβάζεις και σου μένει ο συγγραφέας. Οταν ισχύει το δεύτερο, πρόκειται απλά για αποτυχία του γραπτού.<BR/><BR/>Και στην περίπτωση αυτή δυστυχώς, ισχύει όντως το δεύτερο. Μου έμεινε το "πόσες γνώσεις και πόσο πλούσια βιβλιοθήκη έχει η Candy Blue", κατά το "πόσες γνωριμίες και περιπετειώδη ζωή έχει η Φρίντα Μπιούμπι", για να αναφέρω ένα παράδειγμα συγγραφέα που έγινε γνωστός όχι για το ταλέντο του, αλλά για τη ζωή και την προσωπικότητά του.<BR/><BR/>Το τέχνασμα των "δανεικών" απέτυχε κατά τη γνώμη μου να εξυπηρετήσει το σκοπό του, που, υποθέτω, ήταν η αίσθηση απώλειας, η ματαιότητα του έρωτα και λοιπά. Δεν έφταιγε η ποσότητα των ρητών, δεν έφταιγε ο τρόπος που τα συνδύασες, αλλά βασικά το ότι δεν έπρεπε να υπάρχουν καθόλου: έδιναν έναν scholarly tone στο όλο εγχείρημα, αυτοβαυκαλιστικό (αναφορικά με τις γνώσεις σου) κι εκμηδένιζαν το συναίσθημα κι οτιδήποτε πηγαίο.<BR/><BR/>Βασικά θα προτιμούσα χίλιες φορές μια ιδιόφωνη μπαρούφα - αν και η ιδιοφωνία είναι πολύ πολύ σχετική έννοια-, παρά το να χτίζεις ένα κείμενο σε έργα άλλων (εκβιάζω, όπως θα κατάλαβες, την επόμενη υποβολή σου).<BR/><BR/>Και δε θα ήθελα ειλικρινά να δυσανασχετήσεις για την κριτική αυτή, είναι η κριτική που πάντα ήθελα να μου κάνουν.angeliki marinouhttps://www.blogger.com/profile/08196747150461015454noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4352156571005827362.post-37545048480650641672007-04-23T13:30:00.000+03:002007-04-23T13:30:00.000+03:00Απανωτές επιβεβαιώσεις μέσω ρητών της ματαιότητας ...Απανωτές επιβεβαιώσεις μέσω ρητών της ματαιότητας του έρωτα, ή μαλλον ενος έρωτα που απέτυχε και μια απόφαση: αφού όλα έχουν ειπωθεί, αφού τίποτα δε θα αλλάξει με τις λέξεις, διαλέγεις τη σιωπή.<BR/><BR/>"Οι περισσότεροι άνθρωποι είναι άλλοι άνθρωποι. Οι σκέψεις τους είναι γνώμες κάποιου άλλου, μίμηση οι ζωές τους, τα πάθη τους αντιγραφή απο πάθη άλλων" Οσκαρ Γουαιλντ, φυσικα. <BR/>Παρολαυτά το πάθος είναι εκεί για τον καθένα.<BR/><BR/>Αν και χάθηκα λίγο στο υπερφορτωμένο απο ρητά κείμενο καταλαβαίνω τη λογική. Βλέπεις παντού τον έρωτα. Διαφωνώ κάπως στην κατάληξη του. Θα μπορούσε να είναι ένας ύμνος στη θλίψη, στην έκρηξη της συναισθηματικής φόρτισης που καταλήγει σε τέχνη.Fight Backhttps://www.blogger.com/profile/14773745946059719117noreply@blogger.com